Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПРО BERSHKA
Мережа магазинів Bershka (Бершка), орієнтованих на молодих людей уникають класику і вважають за краще вуличну моду, почали свою історію в 1998 році. Бренд Bershka (Бершка) є власністю іспанського ритейлера Inditex нарівні з іншими відомими брендами - Zara, Oysho, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Zara Home і Kiddy`s Class.
До 2000 року у компанії Bershka (Бершка) було відкрито вже більше 100 магазинів. А зараз молодіжна мережа нараховує більше 600 магазинів, які розташовані в 42 країнах світу.
Фірма Bershka (Бершка) пропонує своїм клієнтам (і чоловікам, і жінкам) одяг, взуття та аксесуари двох ліній. Лінія Bershka - складається з спокійних повсякденних і святкових моделей в дусі найостанніших тенденцій моди. А лінія BSK - це речі, натхненні стилем рок- і поп-зірок, а також вуличною модою і всім тим, що залучає підлітків і молодь. Щорічно дизайнери бренду Bershka (Бершка) створюють більше 4000 моделей. Речі, які пропонує компанія, повністю створюють завершений гардероб, починаючи з взуття, продовжуючи одягом і завершуючи картину всілякими аксесуарами і сумками.
Завдяки серйозному ставленню до всіх модним течіям, креативності дизайну і демократичності цін магазини Bershka (Бершка) постійно знаходяться на піку популярності у молоді і підлітків. А також, завдяки інтернету, знаходять відгук навіть у тих країнах, де бренд ще не встиг відкрити торгових представництв.
Основний напрямок
Основними напрямками для марки є:
Одяг, взуття та аксесуари
Жіночий одяг - casual, джинси, жакети, штани, сукні, верхній одяг
Чоловічий одяг - casual, джинси, брюки, сорочки, верхній одяг
Взуття - чоловіча, жіноча
Аксесуари та супутні товари - сумки, ремені, рукавички, палантини, хустки, краватки, прикраси